1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2804094

Sv: Apropå nånting...
Jag tycker man ska våga leka med formationerna, men tycker samtidigt att det är en konstig diskution att bänka dahlen.

Vi alla ser att det inte finns 100% stäm där, men kedjan och dahlen gör poäng!

Vad blir diskutionen om man gör om och det inte alls fungerar? Ska vi bänka en Top poäng plockare, nä nu tycker jag denna diskution är en lyx diskution!

Återigen nu går vi för CHL, för att nästa säsong erövra Europa!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Formationerna idag på träningen:

Hållander-Kapanen-Wedin
Dahlén-Pettersson-Hartmann
Pääjärvi-Lander-Walli
Boyce-Eisenmenger-Lundmark

Strömberg går för fullt. OJ fortfarande borta. Eriksson anländer idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...