Inlägg: 2804138
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Aljd: Egentligen tycker jag att regeln borde vara att man alltid kan bli inlånad till sin moderklubb. Det skulle vara en fin bonus för föreningar med fungerande ungdomsverksamhet.
+ 10
Det står att det ej är möjligt att låna ut till underliggande divisioner! Dvs måste ju vara fritt fram för Ha att låna från div 1 och Shl från HA.
Men en tredje målis borde vi väl ha för säkerhetsskäl?