1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2804144

Sv: Apropå nånting...
Laken: för dom som tvekar att bli medlem, guld medlemskapet är faktiskt en rätt bra deal!

Match tröja och 4 pottbiljeter täcker upp priset riktigt bra ??

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Skulle finnas ett alternativ till tröja dock. Behöver inte en ny varje år.

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Kan de inte fixa ett medlemskap som ger kraftigt rabatterad streaming på Timrås matcher? Det skulle en utomsocknens kille som mig gilla

Sv: Apropå nånting...
Aljd: OM nästa säsongs matchtröja har klubbmärket fram så kan det definitivt bli guldmedlemskap, annars bara vanligt.
Kommer inte byta ut min nuvarande matchtröja förrän klubbmärket sitter framtill.

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Det ska dock tilläggas att biljetterna enbart gäller guld, silver- & bronsplatser och inte Platinum, något som av "en händelse" missats att skrivas med när man tecknar medlemsskapet... I övrigt en bra deal, men ogillar när man utelämnar betydande information.

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Vilka matcher ? Valfria ? Vilka platser ?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...