Ett Litet poddtips ... Avsnitt 19. Nedsläpp Timrå.. för er som undrar lite hur läget är med Torines så ringer man helt enkelt upp honom i slutet av programmet . 🙂 Klok man och klok analys ang Timrå IK..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Avsnitt 19. Nedsläpp Timrå.. för er som undrar lite hur läget är med Torines så ringer man helt enkelt upp honom i slutet av programmet . 🙂 Klok man och klok analys ang Timrå IK..