Rip Kirby: Herrejävlar vilket topplagsbeteende. Timrå kontrollerade ihjäl Malmö i tredje. Egentligen hela matchen; 14 skott och ingen riktig farlig chans. Timrås tålamod matchen igenom är makalöst bra. Thinking cap on, alltså.
Det här är bra. Riktigt jävla bra faktiskt. Håller vi på att bevittna Jokinens berömda "next step" nu?
Kul med Eriksson. Även om det är tidigt, och att han kan gå på rus, så bådar debuten gott.
Fan vad det är roligt med hockey, även tråkiga matcher.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer