Vi ligger alltså 3:a nu, med ett stabilt avstånd och glapp i topp 6 klanen. Timrå IK glider in och städar av MIF med 3-0 en torsdag utan att jobba ihjäl sig. Rena topplagsbeteendet… Det är inte ett läge man är van vid som Timråit. Vad ska man gnälla om nu då? Fan att det inte är lördag imorgon?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi ligger alltså 3:a nu, med ett stabilt avstånd och glapp i topp 6 klanen. Timrå IK glider in och städar av MIF med 3-0 en torsdag utan att jobba ihjäl sig. Rena topplagsbeteendet… Det är inte ett läge man är van vid som Timråit. Vad ska man gnälla om nu då? Fan att det inte är lördag imorgon?