Kattgubben: Kan inte påpeka tillräckligt hur fruktansvärt tajt det är iår, skiljer alltså endast 7 poäng från sjuan Örebro och trettonde HV71. Fortfarande 18 matcher kvar och väldigt många poäng att spela om. Ska mycket till såklart men med tanke på Örebros senaste förluststreakar hade jag varit jävulskt skitnödig i Örebrolägret.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...