Rip Kirby:Jag hade Timrå 3a eller 4a innan säsong så ligger ganska rätt i det. Enligt mig är ddt nu med ca 18 matcher kvar 6 lag som kam ta SM guld realistiskt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Brynäs, Färjestad, Timrå, Frölunda, Luleå, Skellefteå.
Om vi inte får skador pä viktiga spelare kommer vi att vara med länge i år är känslan. Får Lillkenta vibbar fast ännu bättre