Vargher85: Vi får verkligen komma ihåg att njuta över detta. Tänk hur annorlunda det var när vi, för inte alltför längesedan, harvade runt i hockeyallsvenskan. Nu är vi helt plötsligt ett topplag i Sverige.
Angående kedjorna tycker jag denna komposition är optimal. Hoppas det får fortsätta så.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Angående kedjorna tycker jag denna komposition är optimal. Hoppas det får fortsätta så.