1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2805609

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2025-01-16
sargad: Tror definitivt Juel står på lördag men riktigt bra att Jacke känns ha hittat tillbaka lite till spelet!👍

Var väl max 5000 i hallen men ett ok tryck. Spelet var kanske inte det bästa men ett bra jobb i alla fall o tighta i mittzon och inget snack om en rättvis seger. Malmö kom inte till mycket och en stor eloge till det.

Och kul med Emil-Dahlen-Hartman. Dahlen gjorde en riktigt bra match idag sen går det ju inte att sluta att imponeras av Hållander som är ruskigt bra och gör ett hemjobb utan dess like!💪

Så nu ska bara LHC eländet tas på lördag. Finns inget annat. Ante får ursäkta...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2025-01-16
Lomond: ante får tugga i sig och svälja

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2025-01-16
Sådärja! Det känns nästan lite ovant det här, men trevligt trevligt ..
Uppladdat:

500x0-screenshot20250116-215731chrome-1.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer