Zäta75: Jag tror att det är perfekt att det blir konkurrens om platserna i laget. Både på backen, nu när Didrik är tillbaka, och bland forwards, när Linus är på plats.
Just nu håller jag Boyce före OJ, men eftersom Boyce spelar BP så får säkert OJ några minuter per match också.
Eisenmenger har varit en så tydlig 13:e, att jag inte räknat det som konkurrens.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Just nu håller jag Boyce före OJ, men eftersom Boyce spelar BP så får säkert OJ några minuter per match också.
Eisenmenger har varit en så tydlig 13:e, att jag inte räknat det som konkurrens.