På 70-tale åk Finkelbilen längs gata! Ja sakna dä satan nu för tin! Mann kann hannla öppet mån-sön! Nu ladd vi tusen tä match I Saaben imorgon! Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar så ni ork mä att imorron!!🥳🥳🥳 Ge oss FRID å VINN 💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mann kann hannla öppet mån-sön!
Nu ladd vi tusen tä match I Saaben imorgon!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar så ni ork mä att imorron!!🥳🥳🥳
Ge oss FRID å VINN 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏