1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2806053

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han är lömsk den där Olli. En klassisk sektledare. Det börjar med hockey men snart sitter vi alla där och tillverkar hyllningsbroderier till nån obskyr finsk gud. Nej, nu får det vara nog! Kicka ut honom nu mitt i säsongen och presentera Hans Wallson som ny coach för nästa säsong på måndag så är jag nöjd. Det gäller att ligga ett steg före hela tiden.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Saatana perkele… du har rätt. Nästa hemma match så står vi alla där med Ollitröjor i nån obskyr röd färg o mässar/mantrar lagomt tyst/högt: ”Olliollliolliolliolliolliolli….”

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...