Aljd: Mycket rimligt att bojkotta nu som jag ser det. Det här är klart värre än att hata Modo. Det gör ju typ alla innerst inne om man känner efter. Inga värdegrundskurser kan rucka på denna mest primära känsla.
Raggaren Putte: Liiiite märkligt också att vi anställer en sc som "råkar" ha en landslagsmässig center till son. Och i övrigt sjukt bra finska kontakter. Hallåå. Rim och reson foks, de här går allri
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...