Pyrret: Ja vi har klarat oss hyfsat hittills den här säsongen jmfrt med övriga lag. Brynäs sticker ut i sammanhanget, har väl knappt haft nån jobbig skada. Är garanterat en av anledningarna till att de ligger där de ligger
Bor snubben som kommenterar i Linköping? Tycker mig ofta se honom kommentera just LHCs matcher och han låter lika entusiastisk varje gång något går LHCs väg
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer