Isbjörnen2: Har dom där pissludren någonsin förtjänat något gott? Hade en naiv tanke att timrå kunde köra över dom idag något utav bara helvete så vi slipper se dom nästa år. Men det blir som vanligt 5-6 mål i baken och lhc framstår som något supergäng. Tur att det finns 12 andra lag som kan bidra till deras degradering
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tur att det finns 12 andra lag som kan bidra till deras degradering