Bragd-Birger: 50 sekunder kvar och 4-2....Juel forfarande ute. .inte ens Olli kan ju ha trott på 4-4 då.. Nej detta var en pissmatch från början till slut. .ser tungt ut att bli topp 3 ens nu när halva backuppsättningen antingen är sjuk eller skadad igen .. skiten tar aldrig slut lixom ..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej detta var en pissmatch från början till slut. .ser tungt ut att bli topp 3 ens nu när halva backuppsättningen antingen är sjuk eller skadad igen .. skiten tar aldrig slut lixom ..