Gooode: När man andats lite ser man att din analys är exakt. Finns inget att tillägga förutom när vi ligger som vi ligger till just nu kan jag lätt bli en bortskämd topplags-serielunk-tittare och lite rycka lite på axlarna åt en torsk.... DET är vi inte vana vid.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Finns inget att tillägga förutom när vi ligger som vi ligger till just nu kan jag lätt bli en bortskämd topplags-serielunk-tittare och lite rycka lite på axlarna åt en torsk.... DET är vi inte vana vid.