Håller med. Hål i huvudet att skeppa Eronen. Förra säsongen ja, men inte denna. F.ö. rätt darriga teknonhar i dag. Bara Lander 66 % och Eisen 55 % över 50 %. Emil och Oliver 27%
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förra säsongen ja, men inte denna.
F.ö. rätt darriga teknonhar i dag. Bara Lander 66 % och Eisen 55 % över 50 %. Emil och Oliver 27%