Jåkkinen: om man blir utbuad av sin egen hemmapublik innan match och spelaren känner att den inte ens har sina egna fans i ryggen . då är det bara att bryta direkt. Då är slutet i klubben nära . Vi tar han innan slutspel... 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
och spelaren känner att den inte ens har sina egna fans i ryggen . då är det bara att bryta direkt. Då är slutet i klubben nära .
Vi tar han innan slutspel... 🙂