Lulessss: Blir bra att få hem honom, han passar inte in i Bulans primadonnehockey, "Faceplant-hockeyn". Nu räddar vi Harde från den hockeymördarfilosofin
mikenomad: Han blev en landslagsspelare direkt när han kom till Luleå? Tror han passar in. Tror däremot INTE att han kommer passa in i Jokinens spel. Väldigt dålig skridskoåkare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu räddar vi Harde från den hockeymördarfilosofin