1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2807731

Sv: Apropå nånting...
Nu stänger vi LHC tråden.

Linköpings Hockey Club är ligans sämsta hockeylag, och det är förbjudet med gymnasieexamen för att få bli medlem i deras supporterklubb.

Som vanligt var vi det bättre laget även igår, men man kan inte göra något åt guds förbestämda manus.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Hög utbildningsnivå i Linköping kommun. Betydligt högre än i Gävle, Sundsvall och Örnsköldsvik. Tror det är några högljudda drägg som hörs mycket bland deras supportar, möjligtvis är det lättare för dräggen att ”slå igenom” i en klubb med så begränsad tradition och supporterskara.

Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Hata LHC!

Snälla åk ut i år 🙏🏻 Och ät ägg!

Sv: Apropå nånting...
Men, återigen också.

Ta hit Hardegård, behöver en stabil back med hjärtat i Timrå när alla våra andra inte håller sig hela

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...