Vågar vi tro på att Kimmo och klubben går ut i egna kanaler med att man mycket väl kan tänka sig att förstärka men att det verkligen är sopslut på kulor i kassan och att man i så fall MÅSTE ha bidrag från supportrar?
Jag tror att det hade blivit en rätt så bra uppslutning på en sån sak. Framstår som mycket mindre desperat och påträngande att gå ut med en sån sak än att dra igång "supporterspelaren" redan innan grundserien börjat.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...