{469}: Vi har fyra dugliga backar i Eronen, Svensson, Nässén och Forsmark. De andra är antingen för dåliga eller skadade hela tiden. Pilö kanske borde räknas dit också men tycker han är för svag med puck i egen zon
Labban: Mm Duglig är väl vad Eronen är nu för tiden. Sen han fick sluta spela med Nässén så tycker jag han gått ner sig. Nässén är en back som höjer andra!
Näkyvä och Eronen bör se sig om till nästa säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...