Andersson: Jag brukar inte gilla att skrika efter nyförvärv, just för att verkligheten brukar se rätt annorlunda ut sett till ekonomi och utbud på marknaden. Men, efter att ha sett matchen igår där Frölunda bokstavligt talat gnuggade ner våra backar så är det ett absolut måste att få in något, dom får bara lösa det.
Jag har väldigt svårt att se oss gå långt i ett slutspel där matcherna kommer vara än mer intensiva med nuvarande uppsättning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...