3 e rak förlust ä ett faktum.... Vi tapp 2-0 å ha chans 2 24 kvar mä PP... MEN töm å glöm... Vi ä int bäddre nu!!! Röggle å Fbk lukt stryk å kansk kann vi vinn hemm mot Lulä på lörda... Ja ä så besviken att vi int kan stäng match ikväll!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi tapp 2-0 å ha chans 2 24 kvar mä PP...
MEN töm å glöm...
Vi ä int bäddre nu!!!
Röggle å Fbk lukt stryk å kansk kann vi vinn hemm mot Lulä på lörda...
Ja ä så besviken att vi int kan stäng match ikväll!!