Sonnenberg: Ur påsen m fl lyfter jag upp Källarson, som var en favorit i segmentet "rejäl o stor back". Tillsammans med Schnabeln är han den jag minns från den backkategorin under första säsongerna på 2000-talet
Kollar HA i brist på annat och matchen Östersund - Västerås och i spel i boxplay tar ÖIK ledningen med 1-0 när Alexander Anderberg i ÖIK bara ska flippa ner pucken för att få tiden att gå och lägger den på VIK´s mål och pucken sitter. En rejäl tavla av VIK-målvakten haha
sargad: När jag hör Källarson så kommer jag att tänka på när han blev tacklad med huvudet in i avslutet på plexit och blev ganska illa skadad. Minns inte om han kom tillbaka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer