LasseMaja: Jo det finns en sanning i det du säger, det gör det. Samtidigt så är det en helt annan fråga för faktum är att vi har många supportrar i distriktet och det diskussionen handlade om var att alla bör vara medlem i ”sin” förening. Huruvida kanske 5% (en siffra jag precis drog fram ur rövva) av sundsvallskidsen börjar hålla på andra SHL-lag för att dom fått höra i kattlådan att man ska hata Timrå är ett annat problem.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Huruvida kanske 5% (en siffra jag precis drog fram ur rövva) av sundsvallskidsen börjar hålla på andra SHL-lag för att dom fått höra i kattlådan att man ska hata Timrå är ett annat problem.