1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814028

Sv: Timrå IK:s organisation
LasseMaja: Jo det finns en sanning i det du säger, det gör det. Samtidigt så är det en helt annan fråga för faktum är att vi har många supportrar i distriktet och det diskussionen handlade om var att alla bör vara medlem i ”sin” förening.
Huruvida kanske 5% (en siffra jag precis drog fram ur rövva) av sundsvallskidsen börjar hålla på andra SHL-lag för att dom fått höra i kattlådan att man ska hata Timrå är ett annat problem.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s organisation
angeroath: Jag svävade iväg där. Absolut håller jag med om att medlemsantalet borde vara mycke högre än vad den är. Är själv sundsvallsbo och medlem.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer