1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814055

Sv: Timrå IK:s organisation
bar mofftak: låter ju bra. Har ju varit helt fel med samma regler för klubbar med som utan egen anläggning att laborera värdet på. Sen att kapitalktav ökar med höjd oms. är ju lika tokigt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s organisation
Nisse på Mon or: ja procent av omsättning är riktigt galet. Timrås teamsters är väl inte vinstdrivande och deras utgifter redovisas väl inom klubben? Dvs vi ökar våran omsättning utan att få några procent vinst tilldelade kravet. Så är en klubb duktig i samhället blir man lidande pga kravet om omsättning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer