1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 281413

Sv: Apropå Sverige-Finland
Tycker synd om Hardy Nilsson, denne otursförföljde svenske coach... Ut på straffar 2001 och 2002, trots att vi var det bättre laget i båda dessa semis! Vitryssland... Och så nu detta!

Synd tycker jag även om "Tellan"... Värsta hjälten fick inte den ädlaste av medaljer! Två puckar som nätt och jämnt var över(?) mållinjen avgjorde... Fy för fan!

Allra mest synd är det givetvis om det svenska folket... Varför ska vi behöva lida så jävligt år efter år!? När vi förtjänar fan så mycket bättre...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...