OlliJanne: Dä änd somm smak ida ä den inköpt fickljumm Explorern 🙄 Att vi ska vinn ikväll ä lik trovärdig somm att Eisenhauer gör hattrick ikväll!!! Nä ett MIRAKEL ikväll i Löfvbergs Lila ä dä vi få hopp på 🙏 Låt dä rinna lätt rabbuslingar å hemmabaren öppna nu.. Välkomna å lyss på Lönnå på Grammofon å gå igenom hur vi ska vänn på förlustelennät!! Friden liljor å Älska Timrå IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID ❤️ HALLELUJA 🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer