Andersson: Inget självförtroende lyser starkt just nu. Passa, passa, passa, tappa pucken är onda spiralen. Ingen fart på passningar heller. Det blir enkelt för kaffe klubben att spela 3-5 när våra spelare hjälper gärna till att strula till det. Men allt som behövs är lite flax med studsar osv. Ett skott på mål kan vara allt som behövs så är vi tillbaka i matchen igen. Vi kan väl inte ha otur i all evighet. Nu vänder det för Dalle !
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...