sargad: Nog hade Ante sina 5-6 matchers torskar-streakar. Ett gäng sådana.
Men han fick för mycket kritik av i allafall mig. Det ser inte bättre ut nu, på nått sätt.
Det som jag är besviken på Jokinen över, är att han inte ör ett dugg bättre matchcoach än Ante. Det händer likson ingenting även om inte energin är där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men han fick för mycket kritik av i allafall mig. Det ser inte bättre ut nu, på nått sätt.
Det som jag är besviken på Jokinen över, är att han inte ör ett dugg bättre matchcoach än Ante. Det händer likson ingenting även om inte energin är där.
Matcha smart, gå ner på kedjor?