varför klaga? Vi ligger ju för bövelen 5a i SHL, Europas bästa liga, det betyder ju att vi är 5e bästa laget i Europa........NOOOOOT!!!!!!
Vad är rekordet på att inte göra mål, typ 8 perioder?....vi är väl uppe i det nu, iom att vi gjorde båda senaste mot Luleå i 1a perren....fel av mig sju perioder är det
det här är payback för alla matcher vi ändå vunnit när vi vart det sämre laget.....suck!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad är rekordet på att inte göra mål, typ 8 perioder?....vi är väl uppe i det nu, iom att vi gjorde båda senaste mot Luleå i 1a perren....fel av mig sju perioder är det
det här är payback för alla matcher vi ändå vunnit när vi vart det sämre laget.....suck!