Drar en tidig chansning på resultat på lördag och säger 5-2 till Timrå. Detta måste vända och grabbarna behöver en urladdning. (Detta ör skrivet medans hoppet fortfarande finns kvar inom mig)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Detta måste vända och grabbarna behöver en urladdning.
(Detta ör skrivet medans hoppet fortfarande finns kvar inom mig)