{469}: Det slutar på 10 raka förluster om detta fortsätter mest troligt och missat slutspel. Det är KRIS i Timrå och inget annat!
Något måste nu göras. Juel 1a målvakt. Kanske inte träna lika hårt. Hoppas Jokinen inte tappat omklädnimgsrummet. Det vire så tråkigt kataatrof. Vet inte vad mer man kan göra faktiskt. Ändra kedjor hela tiden verkar inte fungera iaf. Inte det som det hänger på.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Något måste nu göras. Juel 1a målvakt. Kanske inte träna lika hårt. Hoppas Jokinen inte tappat omklädnimgsrummet. Det vire så tråkigt kataatrof. Vet inte vad mer man kan göra faktiskt. Ändra kedjor hela tiden verkar inte fungera iaf. Inte det som det hänger på.