lungan: Tack! Du summerade exakt mina tankar! Vart fan är glöden. Ingen går i bräschen!
Jag trodde Jokinen vart en man som kunde vända trender som fick glöden att brinna hos spelarna. Nu är jag ytterst tveksam till Olli och till karaktären hos våra bärande spelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vart fan är glöden.
Ingen går i bräschen!
Jag trodde Jokinen vart en man som kunde vända trender som fick glöden att brinna hos spelarna.
Nu är jag ytterst tveksam till Olli och till karaktären hos våra bärande spelare.