6 raka förluster är för mig fel på coachningen. Något är fel där. Har man att bra grundsystem i spelet blir det inte 6 raka. Kommer ihåg att Olli sa att han bänkar alla spelare oavsett lön om de inte presterar. Jo tjena! Han kör ju a la Ante och bara rullar på medans poängen uteblir.
Jag tror Olli är sjukt överskattad coach. Hur Dahlen agerar i försvaret till och från är ju inte ok på denna nivå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror Olli är sjukt överskattad coach. Hur Dahlen agerar i försvaret till och från är ju inte ok på denna nivå.