Karlsson74: om inte Timrå ska göra de så är det faktiskt önskvärt. Jäkla resa dom gjort de senaste åren. Tror det endast är Timrå som har plus på Brynäs i år?
X-Län: ja håller med.. om inte Timrå får vinna det i år så är Brynäs väl värd..värd med tanke det frejdiga spel som Brynäs ändå spelar . En drömfinal vore naturligtvis Brynäs -Timrå Lika mycket som en dröm att i play out final ha två lag som linköping-Örebro
Jag är glad som det ser ut idag om vi missar negativt kval och att vi inte mött Modo senaste matcherna då har det blivit torsk med 5-0 hemma och det hade varit en skam.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer