Dahlen är såklart inte imun mot kritik och visst ska man ha krav på han. Men känns ibland som att han får lite ovärdig kritik. Är nog den spelare som gjort mest för föreningen på isen i modern tid. Han har ju valt Timrå flera gånger när han enkelt kunnat få bättre kontrakt någon annanstans.
Han kanske aldrig kommer bli den mest kompletta spelaren i SHL, men någonstans måste han väl ändå kunna uppskattas för den spelare han är och han brinner ju verkligen för klubben.
I år har han ju levererat rejält i offensiven och är ju bland de sckligaste i ligan. Är nog många supportrar i andra lag som skulle bli chockade att såpass många ändå vill sckika iväg en klubbikon som är 27 år gammal spelat runt 400 matcher i klubben och snittat över 1 ppg iår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är nog den spelare som gjort mest för föreningen på isen i modern tid. Han har ju valt Timrå flera gånger när han enkelt kunnat få bättre kontrakt någon annanstans.
Han kanske aldrig kommer bli den mest kompletta spelaren i SHL, men någonstans måste han väl ändå kunna uppskattas för den spelare han är och han brinner ju verkligen för klubben.
I år har han ju levererat rejält i offensiven och är ju bland de sckligaste i ligan.
Är nog många supportrar i andra lag som skulle bli chockade att såpass många ändå vill sckika iväg en klubbikon som är 27 år gammal spelat runt 400 matcher i klubben och snittat över 1 ppg iår.