Eugen Sandberg: håller med Juel jämnast på hög nivå /skönt med uppehåll, ladda om , vi är inte så dåliga,tabellen ljuger inte. -vi har spelat bra hela hösten, kommer vi tbax dit,kan vi slå alla! lagen som är i botten,kommer vara där säsongen ut, dom kommer slå varandra. kanske blir kamp om 6.e platsen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Juel jämnast på hög nivå
/skönt med uppehåll,
ladda om , vi är inte så dåliga,tabellen ljuger inte.
-vi har spelat bra hela hösten, kommer vi tbax
dit,kan vi slå alla!
lagen som är i botten,kommer vara där
säsongen ut, dom kommer slå varandra.
kanske blir kamp om 6.e platsen.