+ 1
Inlägg: 2817525
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Minns att jag som barn älskade att läsa Wennerholm efter varje match.
Han var liksom riktmärket för mig i hockey, skrev han mycket om Timrå var det stort.
Mäktigast var när han benämnde Timrå som " big red machine"
Frågan jag ställer mig idag har han alltid bara skrivit så här ham gör nu och jag bara läst honon genom ett barns ögon?
Eller har han alltid varit så här dålig?
Eller har han blivit lat på ålderns höst?
Tycker allt han gör nu är att skriver listor och rankar allt.
Men vill minnas att han förr åkte runt till Arenor och såg matcher live och skrev om vad han sett på plats .
Han var liksom riktmärket för mig i hockey, skrev han mycket om Timrå var det stort.
Mäktigast var när han benämnde Timrå som " big red machine"
Frågan jag ställer mig idag har han alltid bara skrivit så här ham gör nu och jag bara läst honon genom ett barns ögon?
Eller har han alltid varit så här dålig?
Eller har han blivit lat på ålderns höst?
Tycker allt han gör nu är att skriver listor och rankar allt.
Men vill minnas att han förr åkte runt till Arenor och såg matcher live och skrev om vad han sett på plats .
Sluttabellen skulle alltså bli:
1 Brynäs
2 Färjestad
3 Luleå
4 Frölunda
5 Timrå
6 Skellefteå
- - - - -
7 Växjö
8 Malmö
9 Rögle
10 Modo
- - - - -
11 Leksand
12 Linköping
- - - - -
13 HV71
14 Örebro