mikenomad: Så är det o var det. Jag var väl inte den mildaste alla ggr i min kritik ifjol. Det jag kan konstatera än så länge är att det är en spelarbrist snarare än en coach brist. Så det jag vill säga till spelarna är: Gör dä ni ska! Å gör det bra. Betydligt mycket bättre… annars börjar man ju fundera över spelarkompetensen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det jag kan konstatera än så länge är att det är en spelarbrist snarare än en coach brist.
Så det jag vill säga till spelarna är:
Gör dä ni ska! Å gör det bra. Betydligt mycket bättre… annars börjar man ju fundera över spelarkompetensen.