Tycker ni borde återgå mer till att vara en av de bästa plantskolorna(gäller Mordor också). Varför köpa från Finland, när ni har finurlighet och listighet hemma på gården?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker ni borde återgå mer till att vara en av de bästa plantskolorna(gäller Mordor också). Varför köpa från Finland, när ni har finurlighet och listighet hemma på gården?