F.ö gillar jag Jokinens uttalande om landslagssamlingarna. 😂
– De får spela matcher mot bra motstånd, de får en möjlighet att spela för sitt land. Det är kanske inte så meningsfulla matcher eftersom jag inte vet vad det är för mening med de där matcherna, men de får dra på sig sina landslagströjor.”
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
– De får spela matcher mot bra motstånd, de får en möjlighet att spela för sitt land. Det är kanske inte så meningsfulla matcher eftersom jag inte vet vad det är för mening med de där matcherna, men de får dra på sig sina landslagströjor.”