erathoo: Stämmer det att det är Sundsvall Hockey som spelar i Timrås tröjor den här perioden? Maken till anti-hockey har man sällan sett. Rögle är ju helt impotenta tack o lov.
Kunde lirat hela perren med endast Sheriffen o Juel på isen. Rögle-Juel 0-1
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Maken till anti-hockey har man sällan sett.
Rögle är ju helt impotenta tack o lov.
Kunde lirat hela perren med endast Sheriffen o Juel på isen.
Rögle-Juel 0-1