1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2821262

Sv: Apropå nånting...
Knylan: bomb vet jag väl inte. Det är ju bara en backup inför slutspelet ifall båda målvakterna skulle bli ospelbara. Sannolikhet <1 %

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Joslan00: Jag hoppas någon för anteckningar över vilka namngivna tredjeslipsar vi sajnat sedan det det blev en grej för 5-7 år sedan. Ingen av dem har använts i spel så vitt jag kan minnas, därav bokför vi dem inte heller under ”Tröjnummer genom tiderna”.

Mest minnesvärt är dock att Juel var namngiven hos ÖIK ifjol och klev in hos dem under kvalet och höll dem kvar. Sen vill jag minnas att vi hade JJ som namngiven 19/20, säsongen innan han kom hit. Så det behöver inte alltid vara totalt random namn heller.

Sv: Apropå nånting...
Joslan00: Han kan få stå när de är powerbreak

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...