Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.
Sen är som sagt coachningen obegriplig. Målvaktshanteringen, rulla rulla rulla oavsett matchbild, noll förmåga att vända en match.
Just nu känns Jokinen som mycket snack och lite verkstad. Och headcoach i NHL lika nära som en förstakedjeplats over there för Boyce.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer