Labban: Nu vet jag inte hur Lander är i omklädningsrummet, på träningar etc men i matcher...på isen och i intervjuer är det tungt att konstatera med då är han inte kaptensmaterial längre
mikenomad: Sätt Lander och Dalen på bänken tills dom stoppar upp lite grann. Dalen måste tordas gå in i kamp vid sargen annars kan han spela med Sundsvall. Lander är en skugga av sitt tidigare spel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer