roger_sundsvall: Precis se o lär hur man spelar hockey!! Tre kronor är riktigt bra 🇸🇪🇸🇪 Tänk om Timrå kunde ha samma intensitet i sitt spel nån match iaf!!👍🤣🇺🇿🇸🇪
JonteD: Jokinen skyller alltså på i st att de är trötta efter 3 matcher i veckan men vill inte slänga in Oliver J i tredje perioden? Andra lag spelar mindre än oss i veckan? Näe, nu är det upp till bevis med matchcoachningen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer